3-D принтери в навчальному процесі Leave a comment

Ще декілька років тому, друк об’ємних предметів було чимось фантастичним та нездійсненним. Але з появою такої техніки, як 3-D принтер, з’явилась можливість самостійно роздруковувати об’ємні макети, фігури, аксесуари, ручки, емблеми тощо. 

 Всупереч тому, що 3-D друк не так давно з’явився в освітньому просторі, все більше моделей 3-D принтерів залучається саме для навчання. В спеціалізованих машинах зібрані усі необхідні функції для задоволення освітніх потреб учнів початкової, середньої та старшої школи згідно з потребами STEM-освіти за наказом МОН України № 574. 

ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ 3-D ПРИНТЕРІВ У ШКОЛІ 

Використання 3-D принтерів в освітньому процесі допомагає продемонструвати учням взаємозв’язок між теоретичними даними з різних предметів та об’єктами реального світу, для яких ці відомості є необхідними.  

Сучасне обладнання допомагає мотивувати учнів до плідної роботи. Методики викладання з використанням 3-D принтерів вирішують декілька питань у навчанні: 

 Додає активності на уроках. 

Школярі краще навчаються завдяки можливості поєднання теорії та практики. Діючи, а не слухаючи або читаючи, учні мають змогу отримати більше досвіду. Використовуючи 3-D принтери, педагоги мають змогу перетворити звичайні лекції на цікаві практичні заняття. На уроках біології, наприклад, можна створити анатомічну нирку. Така активність на уроках допомагає учням з легкістю засвоювати складну інформацію. 

Розуміння реального світу 

Залучення сучасних технологій допомагає залучити навчання у контексті вирішення життєвих проблем. Створюючи об’ємні фігури тварин, комах та різних деталей, учням простіше зрозуміти особливості їх будови. 

Вміння визнавати та виправляти свої помилки  

У процесі створення об’ємних фігур, школярі мають змогу обговорити з класом помилки та своєчасно їх виправити.  

Розкриття творчого потенціалу 

3-D принтери у комплекті з програмним забезпеченням для дизайну націлені на розвиток уяви. Можливості обладнання безмежні, учні, використовуючи лише свою фантазію, мають змогу перетворювати 3-D конструкції у справжні фізичні фігури. 

Розвиток просторового мислення 

Для того, щоб навчити учнів мислити логічно, робити правильні висновки зі своїх спостережень, необхідно попрацювати над розвитком просторового інтелекту. 3-D принтери допомагають школярам інтерпретувати розміри, форму та зв’язки між предметами. Це важливий досвід для досягнення успіхів у STEM-предметах. 

Навчити працювати із цифровою технікою 

3-D друк можна застосовувати на різних рівнях освіти. Залучивши цю технологію у навчанні можна навчити школярів працювати з сучасною технікою, відповідно віку дитини. 

Підготувати учнів до майбутнього 

Сучасні інновації стануть повсякденністю через декілька років. Мета навчання – підготувати дітей до життя після закінчення школи, а також виховати кваліфікаційні кадри. Школа має розкрити потенціал кожного зі школярів та підготувати їх до роботи з пристроєм, який буде використовуватись в усіх професійних галузях. 

Покращити обчислювальні навички 

В наш час розвитку комп’ютерних технологій, все більш важливими стають логічне мислення, розпізнавання образів, міркування та вирішення проблем. Саме 3-D принтери, мультимедійні дошки та панелі стають чудовими інструментами для навчання школярів та розвитку їх обчислювального мислення. 

Сучасні технології полегшують педагогам підготовку до занять. Якщо у вчителя немає змоги знайти певні навчальні матеріали, то їх можна виготовити прямо на уроці за допомогою 3-D принтера

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *